lauantai 26. toukokuuta 2012

PiNa 26.5.

Eilen iltapäivällä mä taas suuntasin kohti Vantaata Carskan luokse. Nyt mulla oli mukana peräti kolme marsua (Niisku, Kreivi ja Pohjis) ja hamsteri Narsku. Siinä sitten ensin kierreltiin Itiksessä, käytiin kaupoilla ja sitten lähdettiin metroasemaa kohti. Vasta kuitenkin joskus myöhään illalla pestiin marsut, vaikka aikaa olisi ollut tehdä se aikaisemmin... Herätys oli sitten ihanasti jo puoli viideltä, bussi lähti rautatieasemalle vähän yli puoli kuusi ja juna Lempäälään puoli seitsemältä.
Päivä sujuikin sitten ihan mukavasti. Kreivi ja Pohjis sai molemmat petissä 90p, Niisku 89p ja KuMan käsiteltävyydestä! Niiska on vaan sen verran ruipelossa kunnossa, että siitä meni pisteitä aika paljon... Narsku sitten päätti repästä ja voittaa kaikki kääpiöt, ja sijoittuikin luokkavoittaja 1.! Mun ja Narskun ihan eka näyttely, ja alkoi aika mahtavasti :D. Joskus viiden jälkeen lähdettiin takaisin juna-asemalle kaupan kautta, ja onneksi, onneksi mun äiti tuli hakemaan mut Carskalta ettei tarttennu enää bussien kanssa alkaa säätämään.
Pauliinan kanssa juteltiin sen verran, että sen mielestä mun kannattaisi trimmata Pohjis ja viedä se uml tuossa jossakin välissä. Voisin toisaalta viedä sen tuolla Lohjalla, jos jaksan sen trimmata siihen mennessä :D. Jos ei silloin, niin sitten Sastamalaan. Kaikin puolin oli oikein mukava päivä!
















kaikki kuvat (c) Helmi Saarela, paitsi marsuista otetut sisäkuvat (c) minä Helmin kameralla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti