lauantai 16. kesäkuuta 2012

Lohja 16.6.

Lähettiin tossa aamusella ajelemaan täältä Kotkasta äitin kaa Lohjalle näyttelyyn. Olin ilmottanu pettiin Kreivin, Niiskun ja Pohjiksen + Pohjiksen vielä ulkomuotoon. Näyttelypaikalla mulle iski pienoinen paniikki tosta Pohjiksen turkista, ku se oli mun mielestä ihan kamala. Pitkiä karvoja sojotti sieltä täältä vaikka olin trimmannu sitä melkeen kaks viikkoa putkeen... Ja suuntauksetkin näytti menevän päin persettä. Hetken aikaa olin jo silleen, et pitäiskö se ilmottaa poissaolevaks tjtn ettei olis tartten viedä sitä sinne pöydälle :D. Oli nimittäin ihan perhanan kovat vastukset sillä, muutamalla kasvattajalla oli omat upeat rexinsä siellä mukana ja mä sitten menen sinne Pöhinän kanssa. Olin ihan varma, et ne sanoo mulle ettei olis kanden ton näkösen elukan kaa tulla tänne :DD. Meillä oli uml-tuomareina tällä kertaa puolalaiset tyypit. Siinä sitten tuomari arvosteli kaikki rexit, Pohjis oli viiminen. Ja sitten se menee ja sanoo että tää saa sertifikaatin! Hetken aikaa mä vaa jäin tuijottamaa ku en oikeesti voinu uskoo sitä todeksi! Mun pieni suttuinen pallero sai sertin!!! Ilmeisesti se ei sitte ookkaa ihan niin huono mitä mä luulin sen olevan :D. Tästä lähtien sitte kyl aletaa käymää ahkerammin noissa ulkumuodoissa, jos joskus sitten vaikka sattuisikin käymään niin että se saa ne kaksi lisää. En voi kyllä muuta sanoa, ku että vau. Mä oon niin ylpee Pohjiksesta <3.
Petissä sitte Niisku pääsi PPM-pöydälle saakka, mut putos sitte kuitenkin pois ja sai KuMan + pussukan Oxbowia! Voi minun pienet pojat, niin reippaita ja ihania oli kaikki taas <3 Aika kiva päivä oli meillä todellakin, kiitokset taas kaikille seurasta! Josko sitten tuonne Sastamalan näytsiin elokuussa huristelisi ihan omalla autolla ;).












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti